niedziela, 22 lipca 2012

Powiadomienie

         Wyjeżdżam w Bieszczady wraz z moją rodzinką, więc notek nie bd przez 2 tyg. Co prawda zabieram laptopa ale wątpię czy bd coś pisać gdyż postanowiłam poświęcić całe 2 tygodnie na odpoczynek psychiczny jak i fizyczny. Więc zostawiam was na ten czas. Może uda mi się jeszcze jedną notkę napisać ale wątpie w to. Teraz ogarnia mnie szał pakowania ;P
       W tym miesiącu brałam udział w konkursie BLOG MIESIĄCA: LIPIEC 212,  na Wymarzony Świat z 1D i zajęłam II miejsce
Chce wam wszystkim gorąco podziękować i odsyłam do zakładki "Osiągnięcia Bloga" aby obaczyć mój dyplomik, który jest zajebisty! i przeczytać jak wyrażam moją dozgonną wdzięczność!
No to z mojej strony tyle!
Mam nadzieję, że w Górach nie zostanę zjedzona przez wielkiego niedźwiadka ;P
Pozdrawiam i życzę miłych wakacji!
Bujka!
<3 <3 <3   

4 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha .!
    Miałam rację .!
    Jupi !!!
    Dobrze że cię zgłosiłam .;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na kolejny rodział!

    OdpowiedzUsuń
  4. super :D gratuluję ;) zapraszam do nas ;) http://boodyandmind.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń