czwartek, 3 maja 2012

POWIADOMIIE!! WAŻNE!!

Kilka słów od autorek:
 1) On początku blog miał być pisany na przemian oczami Alex i Livi... Ale obie uznałyśmy, że to tak bezsensu bd pisanie co Livia robiła w szpitalu więc uznałyśmy, że teraz ( jak wyszła ze szpitala ) to dobry moment aby zacząć pisać z jej perspektywy :D
Chciałybyśmy wam tym przekazać charakter i sytuację rodzinną Livi, a także jak postrzega po szczególne osoby. Wyjawię wam, że Livia jest odwrotnością Alex... ale jedne cechy ma po niej:P
 2) Chcemy znać waszą opinię w komentarzach. Czy wolicie abyśmy pisały tylko z perspektywy jednej bohaterki, czy z obu.
 3) Nastąpi kilka zmian w wyglądzie bloga, a przyczyną tego będzie to , że będziemy dodawać nowych bohaterów (:
 4) Fabua nieraz będzie się zmieniać o 180' więc bądźcie na to gotowe! :D

No to z naszej strony to tyle:P
Ps. Następna notka pojawi się z perspektywy Livi!

Kochamy was!!
Zakręcony Duet:P 
   <3 <3 <3        

7 komentarzy:

  1. Ja wolałabym, abyście pisały z perspektywy obu bohaterek, bo na pewno będzie ciekawiej :) A co do fabuły to świetnie, już nie mogę się doczekać :D Szybko dodawajcie kolejny rozdział ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja ci powiem , że chciałabym z obu dówch bohaterek , ponieważ to będzie świetne .. :) Wszystko co piszecie jest boskie ;p Czekam na rozdział i wpadnij do mnie !
    PS: Wiem że czytałaś 18 rozdział ale w połowie go porawiłam , więc jak chcesz jeszcze raz przeczytać ( początek ten sam ale pozniej inaczej ) To zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Wolałabym żeby były pisane tylko z jednej perspektywy - Alex.

    thekaxii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Może być z perspektywy dwóch ;D Kochałam rozdziały oczami Alex , ale oczami Liv, będą pewnie spokojniejsze, ale jestem za ;D ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chcę z dwóch, ponieważ to są dwa charaktery i bd ciekawie! ;**

    OdpowiedzUsuń
  6. Perspektywa dwóch mi pasuje...Dodajcie kolejny rozdział proszę...szybko...bo nie wyrobie;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi obojętnie, chociaż już się przyzwyczaiłam do Alex...
    A co do nowego wyglądu to w opisie Małgorzaty jest literówka w słowie "ojciec", pisze "ojcic" i w opisie Niall'a w słowie "zranić", pisze "zronić".
    Nie żebym się wymądrzała, ale lepiej poprawić niż, żeby ktoś się z was śmiał, czy coś nie wiem jacy ludzie są. ;-*
    Czekam na następny rozdział mam nadzieję, że będzie niedługo.

    OdpowiedzUsuń