poniedziałek, 19 listopada 2012

Chyba zostanę powieszona ...

!!!UWAGA!!!
!!!WAŻNE!!!

       Związku z tym, że nie mam czasu na pisanie, postanowiłam zawiesić bloga do świąt... musze się skupić na nauce a zamartwianie się o bloga mi w tym nie pomacha -,-"
Długo nad tym myślałam i postanowiłam, że tak dla każdego bd lepiej... I wy się męczycie czytając moje wypociny pisane na ostatni moment i ja się nimi męczę bo moje pomysły nie są już tak spektakularne jak kiedyś... Postanowiłam trochę wypocząć od pisania tej historii i nazbierać siły na dalszy ciąg:P  
BYNAJMNIEJ NIE USUWAM BLOGA! 
Obiecałam wam już kilkaset razy, że zaprowadzę go do końca i tak zrobie! , lecz teraz muszę troszeczkę odpocząć:P Zaplanowałam już sobie dość spektakularny powrót więc czekajcie do ŚWIĄT!!

Zawsze możecie mnie odwiedzać na moich blogach które prowadzę z Kingą:
i Pimeys:
Oraz moich wypocinach, które wg mi nie wyszły: 

Tak więc żegnam was i do zobaczenia w ŚWIĘTA!! xD 

Kocham Was <3
Bujka:***


17 komentarzy:

  1. No coz jezeli tak ma byc lepiej no to niech tak bedzie ale chce zebys wiedziala ze to jeden z najlepszych blogow jakie czytam :*
    zycze weny :D
    xoxo Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj szkoda! Ale pamiętaj. Będziemy z tobą :D
    Już czekam na twoje wejście smoka :D
    Już czekam na święta ^^
    Będzie to wspaniały prezent dla nas jeśli dodasz rozdział w święta :P
    Czekamy na ciebiee! =*

    OdpowiedzUsuń
  3. Cholera, no trudno. Będę czekac. Wejdz gdy będzięsz miec czas. http://dreamergirlxoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. http://wymarzony-swiat-z-1d-official.blogspot.com/2012/11/lista-blogow-zgoszonych-do-konkursublog.html jest twój blog!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Tylko 36 dni ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. Patrzę, coś dodałaś, wchodzę, czytam, myślę, o cholera. To źle, bardzo źle, ale rozumiem doskonale. W każdym razie mnóstwa weny życzę, nowych inspiracji i oczywiście chęci do pisania ;). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. NIE!!!!!!!!!!!!!!! <----- to miało być tak dramatycznie wiesz jak w filmach akcji xD Proszę nie rób mi tego a jeżeli już zawieszasz to nie rób tak jak większość że mówią że wrócą a potem ślad po nich ginie .... A jeśli już zawieszasz to przysięgnij że wrócisz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie:P Przysięgam że wrócę! Z ręką na serduchu:P Po prostu muszę wypocząć psychicznie:P
      Mam zamiar doprowadzić tą historię do końca ;)

      Usuń
    2. Nie martwcie się, ja o to zadbam, żeby Bujka wróciła ^^

      Usuń
  8. No trudno :( mam nadzieje, że będzie dużo rozdziałów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że zawieszasz bloga ;(
    Bardzo go polubiłam dlatego nominowałam go do konkursu Libster Award, więcej informacji u mnie: http:// http://kochajaca-bezustannie-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Trudno się mówi :( Szkoda, że zawieszasz bloga do świąt, ale nie nogę doczekać się tego spektakularnego powrotu. :D Przez Ciebie nie zasnę, mam nadzieję, że będziesz miała czas do czytania naszych wypocin. Nie martw się nie powieszę Cię.
    Zapraszam na mojego bloga o 1D XD
    http://onedirectiontakemehomelouise.blogspot.com/
    Pozdrawiam,
    N.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. zgłosiłam cię do "Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."
    Pytania masz na blogu Kocham-zabawe.blogspot.com pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Więc , w ramach takiego przypomnienia , chcę Cię uświadomić że odliczam dni do następnego rozdziału (w końcu!)i zwracam się z pytaniem czy mogłabyś mi powiedzieć kiedy przypuszczalnie bd nn ? Bo już mnie rozsadza od środka ;D czeeekam i całujęęęęęę <33333

    OdpowiedzUsuń